Czerwcowy mix zdjęć :)

Hej! ;) 
Cieszę się baaaardzo, ze mogę obecnie dodawać dla Was posty tak często, jak mi się podoba i nie jestem uzależniona od tego, jak mam zajęcia na uczelni. Wakacjuję już ok kilku dni i nie mogę się tym nacieszyć! Sporo z Was wczoraj zaczęło swoje- jakie macie plany? ;) 
Wczoraj spędziłam przyjemny dzień. Kiedy świeci słońce, od razu mam więcej siły i mogę robić milion różnych rzeczy. Posprzątałam pokój, spotkałam się z koleżanką, poszłam na zakupy, a że spałam bardzo długo, to i do późna sobie posiedziałam- sesjowe przyzwyczajenia przesiadywania do nocy robią swoje ;) 
Wystawiłam też parę nowych rzeczy na sprzedaż na Facebook'u- zainteresowanych odsyłam TUTAJ. Rzeczy są w dobrym stanie, ponieważ praktycznie nienoszone, lub noszone raptem kilka razy ;) 

A dziś pokażę Wam czerwcowy mix zdjęć, z których większa połowa nie przetrwała nieprzewidzianego formata... Dlatego to wersja dość okrojona :( enjoy!

Aaaa, Polacy niezły nam dal wczoraj popis i mnóstwo emocji w Lidze Światowej z Argentyną! Oglądaliście? ;) Cieszę się, że nam się udało wygrać, chociaż mecz był mega wyrównany! Oby tak dalej! ;)

Buziaki,
Kats.

PS. W dalszym ciągu do wygrania są butki, konkurs został przedłużony! ;)
KLIK

CONVERSATION

71 komentarze:

  1. Bardzo fajny mix a fontanna jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fotki :) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet nie wiem co się w tej telewizji dzieje :)

    Ciekawe fotki Kats :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wsparcie, kochana. Dokładnie, wylewają swoje żale na moim blogu, żeby tylko dopiec. Tacy ludzie kultury nie mają, ale to już nie mój problem. Oczywiście, staram się nimi nie przejmować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)

    wreszcie nic cie nie ogranicza :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki :D

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie oglądałam meczu, ale właśnie dzięki Tobie się dowiedziałam, że wygraliśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie niestety nie świeci słońce :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo fajne zdjęcia, a figure to masz przecudowną ! ;*
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam mixy bo dużo mówia o danej osobie:)fajne fotko kochana:)
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do siebie :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna ejstes! odpoczywaj słonce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia :D
    Odpoczywaj, odpoczywaj ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam meczu, teraz żałuję ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. alpejskie mleczko - mniam! :D
    super zdjęcia :*

    mademoiselleemichelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny mix zdjęć. uwielbiam tego typu posty ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm uwielbiam takie ciastka francuskie *)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie mixy ;) mialas genialne rockowe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie oglądałam meczu :P świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie takie mixy :) szkoda ze malo zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie mixy! Świetne zdjęcia! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, sesyjne przyzwyczajenia zostają długo po sesji. Ja swoją skończyłam dopiero wczoraj, ale pewnie jeszcze przez tydzień będę łapała się na myśleniu o tym, że powinnam się teraz czegoś uczyć - no i to przesiadywanie do późna... :) Zdjęcia świetne, a od Alpejskiego Mleczka jestem uzależniona ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam to pstasie mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nice pictures

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ιt is in reality a great and helpful piece of info.

    I'm satisfied that you just shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    Also visit my web-site bielizna

    OdpowiedzUsuń
  29. Greetіngs! Vеry useful аdvіcе in thіs particular post!
    It's the little changes that make the most important changes. Many thanks for sharing!

    Also visit my web-site - seksowna bielizna

    OdpowiedzUsuń
  30. widać dobrze się bawiłaś! fajne zdjecia

    udanych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, bardzo podoba mi się:)dodałam do obserwowanych. Jeśli masz ochotę bardzo będzie mi miło jeśli odwiedzisz mój blog myloovelyfun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też bardzo się cieszę,że są wakacje! ; )
    planuję pojechać z rodzicami na Suwalszczyznę ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Wakacje to jest to co każdy potrzebował po tej wstrętnej długiej zimie :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem ptasie mleczko wymiotło wszystko :p

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia ;)
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow love this Outfit!
    You look absolutely stunning <3
    Wish you a beautiful day!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ptasie mleczko z MILKI <3 moje ulubione! <3
    Różnie mijają mi wakacyjne dni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój czerwiec wygląda na wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia już wakacyjne i bardzo dobrze! Świetny mix :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wyśnione miłości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierniki są pyszne! Jedyny problem to gigantyczna kolejka po nie :) Ale warto troszkę poczekać .
    Ojjj Alpejskie Mleczko <3 mniam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny mix :D
    Ta fontanna mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny mix ze zdjęciami ;) ! pozdrawiam +zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam oglądać takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać czerwiec możesz zaliczyć do udanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fantastyczne fotki, nie jadłam jeszcze tej milki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Spoko zdjęcia :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top