5/04/2012

Sandały na słupku!

Hej :)
Mam nadzieję, że miło Was zaskoczyłam dwoma notkami w ciągu dzisiejszego dnia :) tak się akurat złożyło, że miałam rano chwilę, teraz też mam troszkę czasu. Mam nadzieję, że częściej będę miała podobną możliwość, bo to sprawia mi ogromną przyjemność ;) 
I jak, Maturzyści, poszedł Wam język polski? Ja byłam bardzo ciekawa, jakie dostaliście tematy do wyboru- i powiem szczerze, że temat o "Lalce" i "Ludziach bezdomnych" to temat- marzenie. Chciałam taki dostać rok temu :) 
Dziś wieczorem wybieram się ze znajomymi do klubu. Mam nadzieję, że świetnie będziemy się bawić, mimo, że to trochę inne klimaty niż zwykle. Zobaczymy :)

Wypatrzyłam na DeeZee cudowne nowości na lato- piękne, kolorowe, letnia sandałki na słupku.
Co o nich sądzicie? Który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu? :) 






 Co sądzicie o takich bucikach? :) Są w Waszym stylu czy może wolicie coś bardziej "na luzie"? :) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zapraszam, zadawajcie pytania! :)
Przypominam o konkursie:

136 komentarzy:

  1. szaleję na punkcie takich butków! pierwsze chyba najładniejsze.
    Kochana, rzeczywiście temat łatwy, ale nie wiem, jak będzie w kluczu... Za to czytanie ze zrozumieniem, to moja porażka. Nigdy podczas sprawdzianów na lekcji(no oprócz pierwszego w 1kl.;p) nie poszło mi tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie noszę taki butów, ale wybrałabym te błękitne. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają,ale nie w moim stylu ;)
    No to miłej imprezy, ja też bym gdzieś wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki cudowne, ale wolę taki luźniejszy styl ;) Najlepszy kolor to ten ostatni ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki obcas jest stworzony dla mojej budowy ciała :) Bardzo mi się podobają! Szczególnie urzekły mnie te błękitne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. TAAAAAAK! i biorę je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowe! Chciałabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne;)
    Też chciałam taki temat rok temu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te ostatnie :))
    Dziękuje za komentarzyk !

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze podobały mi się takie buty <3 są stabilne więc wywrotka jest w prawdzie nie możliwa :D Bardzo podobają mi się wszystkie przedstawione buciki :* Pozdrawiam i zapraszam na projekt na moim blogu :) *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. p
    i
    ę
    k
    n
    ę
    !

    http://fashioniswithus-offical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Są całkiem fajne ale chyba bym takich nie założyła ;))
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są, muszę się nad nimi zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najchętniej bym wszystkie przygarnęła:DD
    Zapraszam,nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ale to bardzo lubię oglądać takie buciki ale obawiam się że nie dam rady w nich chodzić

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne! kupiłabym jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladne, podobają mi sie :) zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne są , te pierwsze najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc nie przypadły mi jakoś do gustu, ale pomarańczowe i żółte mają w sobie jednak to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się żółte i różowe <3 Są na prawdę przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też mam chrapkę na te butki, zwłaszcza kolor nude <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uuu niezłe :D aczkolwiek wolę na niższym obcasie. Ja dziś kupiłam właśnie nowe sandałki z ccc, bo moje poprzednie już wołały o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się :) Chociaż ostatnio jakoś wpadły mi w oko koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że masz czasem troszkę więcej czasu ;)
    Buty cudowne, wszystkie!
    Miłej zabawy ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te szare są super.
    możemy poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 4,6,7 ♥
    Śliczne są :)

    Moja siostra wczoraj jeszcze powtarzała lekturę Lalkę i akurat ten temat był ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. perfect shoes. what a great inspiration. thanks for sharing!
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  28. osobiście w takich butach moje nogi wyglądałyby topornie ( zresztą tak jak w koturnach ) ale pewnie bym się skusiła na takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Green is my favourite :)

    Would you like to follow each other? xx

    http://msofisticada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. CUDOWNE! Te bladoniebieskie i ostro różowe są prześliczne! I bardzo fajny pomysł z tym obcasem! Można by z nimi zrobić super letnie stylizacje! Bardzo fajne :D Ale rzeczywiście - może być problem z chodzeniem! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. są świetneeee, megaaaa ;d


    www.lumpexiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lity w wersji sandałkowej świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. CUDOWNE SĄ ♥

    zapraszam na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Shoes - fantastic! Brava!




    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Są cudne!
    Jak byłam dzisiaj na mieście to właśnie patrzyłam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie podobał mi się obcas słupek i nadal tak jest :P

    OdpowiedzUsuń
  37. nie podoba mi się słupek co prawda ale gdybym miała wybrać to zielone mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkie sa cuudne;) ale chyba najbardziej sklaniala bym sie do tych niebiesciutkich z bialymi lamowkami;)
    fakt temat byl bardzo fajny;) z reszta Ty w tamtym roku mialas "Granice" wiec dla mnie to tez byl latwy temat bo ksiazka ta mi sie spodobala;) nawet mam ja w swojej prezentacji:)
    Milego wieczoru z przyjaciolmi ;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Żółciutkie są boskie <33

    OdpowiedzUsuń
  40. jak dla mnie bomba :))caluje ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybrałam Lalkę i Ludzi bezdomnych! Turkusowe buty marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kremowe i zielone są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  43. te szaro-białe są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie wszystkie są świetne.:)) no to miłej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  45. oj chodzą za mną sandały na słupku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi się podobają te buty i miłej zabawy : D

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne, ale na jakieś wyjścia, bo do ciągłego chodzenia, to mogłyby byc uciązliwe :)
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. jeśli o temat chodzi to w ogóle się lalki nie spodziewałam bo już była, tak samo dziady. Czyli powtórzył się temat, który był 4 i 5 lat temu.:) Napisać napisałam, ale tak jak mówię-liczyłam na co innego!
    Co do butów-są boskie, wkrótce planuję ich zakup, cudeńka <3


    Wraz ze sklepem e-ribbon.pl organizuję konkurs, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne buciki . Udanego wieczoru ;***

    OdpowiedzUsuń
  50. buty strasznie mi się podobaja!!!!!!!!!!!!:D
    dostalaś +1 los w moim rozdaniu za komentowanie :*
    zapraszam do udzialu

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkie są piękne! chętnie bym takie przygarnęła!:))

    OdpowiedzUsuń
  52. milej zabawy, piekne buciorki; matura-kiey to bylo! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja lubię i takie i takie.
    Te pierwsze są najlepsze!:>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie poobserwuję twojego bloga:) Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  55. wszyyystkie są śliczne *.* zapraszam na mojego nowego bloga i oczywiście obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. jej, cudowne są ! Chce takie! Mamo kup!
    hehe, dodaje oczywiście i zapraszam do mnie: http://hopelies-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Aaaa, uwielbiam te buty ! <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. a matura jakoś poszła ;)
    co do bucików... dla mnie to jeszcze zbyt duża awangarda. Natomiast podobają mi się one u kogoś, sama bym nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. buty są ok, tylko nie wiem czy umiałabym w takich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Chcę takie *.*
    N ie będę w nich chodzić, będę na nie patrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. wszystkie ładne..;)
    udanej zabawy .;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Każde mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Osobiście Wole na Luuuzie ... :P
    Ale są BOSKIE <3
    Zapraszamy :D
    www.modowostylowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Jasne, że sie obserwujemy ;) GENIALNY BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam obcas słupek ;D
    Pierwsze,trzecie i zielone są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. jakie śliczności <3 jasne, że możemy się poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudne te butki *.*

    zostałaś otagowana, szczegółu u mnie ;)
    PS. przepraszam jeśli się w to nie bawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mnie się bardzo podobają, ostatnio patrzyłam na nie. :) Jak dla mnie najpiękniejsze są drugie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ciekawe buciki ;)
    Zapraszam na nową notkę, w której znajdziesz propozycję sukienek na wiosnę/lato :)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam takie! :) Tylko ja siebie w nich nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne :)
    ale chyba nie dla mnie :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam sandałki na słupku!!! Sama muszę się o takie postarać :D:D:D Te co zaprezentowałaś są świetne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  73. mam na podobnym obcasie, wiec wiem ze sa super wygodne. dlatego chetnie bym kupila ;) a kolor hmm musialabym sie dluuugo zastanowic.

    ja tez sie strasznie ciesze, ze mialam taki temat ;p ale boje sie ze jak polski byl latwy to dowala z matematyka..

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam na wsteępie mówię że każdy może myśleć co chce wiec Myślę ze jest wiele lepszych blOgów od twojego które prowadzą dziewczyny po 14/15 lat według mnie twój blog na ktory natrafilam jako ostatni w internecie nie jest blogidm ktory zasługuje na miano bloga masz według mnie wygląd którego nie umiesz wykorzystać bo widać to na każdym twoim zdjęciu. Wyrazilam to co chciałam wiec zrobisz co chcesz ale
    Uważam ze taki blog jak twój nie powinien zajmować miejsca w tym blogowym serwisie oczywiście to jest mOje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca wiem, o co Ci chodzi z tym "wygladem, którego nie potrafię wykorzystać", ale zostawię moje domysły dla siebie ;p uważam, że prowadzić bloga prawo ma każdy, ja się w tym spełniam, więc nie widzę problemu. A według Ciebie jakie cechy powinien posiadać blog, aby "miał prawo istnieć w blogowym serwisie"? Dla mnie trochę niejasny przekaz.

      Usuń
  75. fajnie wyglądają, z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  76. wszystkie są pięknee ! <33 zakochałam się w nich <3

    http://nieecodzienna.blogspot.com/
    zapraszam ; ) dziś DWIE notki oraz filmik w jednej ; ) takie tam opowiadanie na dobranoc ; ) zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojej, te pomarańczowe przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak dla mnie to pomarańczowe.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Żółciutkie najlepsze;)

    Zapraszam : http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo fajne, jednak nadal pozostanę wierną fanką koturn ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiele bym dała żeby takie mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  82. są cudowne. a żółte to już całkiem ! : )))

    OdpowiedzUsuń
  83. miałam sobie zamówić, jednak jak sie okazało u mnie w mieście są dostępne ; )

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny blog ! ;**
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  85. są swietne i marzą mi się oryginały :)

    OdpowiedzUsuń
  86. marzą mi się oryginały od JC!:)

    OdpowiedzUsuń
  87. gdybym nie miała 177cm to na pewno bym się na jakieś skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Najlepsze nude, bo do wszystkiego pasują, ale kolorowe też fajne, chętnie bym sobie kupiła ; D

    Zapraszam do mnie ; D
    Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne buty!:)
    a co do matury, to szkoda że nam się nie trafiły takie tematy w zeszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Dwie ostatnie pary <3
    Obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  91. boooskie są, białe chyba najbardziej mi się podobają. Jednak nie miałabym, gdzie w nich chodzić. Jak na razie jest chyba dla mnie jeszcze za wcześnie na codzienne noszenie obcasów.;)

    OdpowiedzUsuń
  92. najbardziej podobają mi się różowe i zółte. Co do samych butów - chyba taki obcas jest najlepszy - bo wygodny , bo "obcas" ;)
    pozdrawiam
    P.S.czekam na rewanż obserwowania ;P

    OdpowiedzUsuń
  93. Te w kolorze morskiej zieleni - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  94. wow wszystkie są piękne, trudno by było sie zdecydować . Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Buciki są świetne, ale jak już wcześniej wspominałam to przy moim wzroście niestety odpadają:/
    W kolorze nude są najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Tak lepszego tematu na mature nie mogłam sobie wymarzyć :) myśle że poszło dobrze.. oby :D
    świetne buciki :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. chyba te łączone biało-błękitne(miętowe):)

    OdpowiedzUsuń
  98. sandałki ładne, ale nie dla mnie. wolę trampki. :D

    OdpowiedzUsuń
  99. i bardzo dobrze,jest rewelacyjny ! + co do notki wyżej : jak tylko przeczytałam o x factor i spojrzałam na zegarek i zobaczyłam 20:15 to wyskoczyłam jak perszing :D musiałabyś to widzieć :D DZIĘKUJĘ ZA PRZYPOMNIENIE :*

    OdpowiedzUsuń
  100. Taki zamiennik FOX'ów Campbella xD Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE