5/07/2012

Błyskotki!

Hej :)
Ja niedawno przyjechałam z uczelni. W drodze powrotnej skoczyłam również do Netto na małe zakupy, a potem umówiłam się z mamą w Zdrojach, aby popatrzeć w Komputroniku na laptopy. Jako, że z mojego stacjonarnego komputera nie da się praktycznie korzystać, postanowiłam sprawić sobie nowy komputer :) jutro będę mogła cieszyć się własnym lapkiem, hihi :)

Ostatnio, kiedy spotkałam się z koleżanką na imprezie, przyniosła ona wieeelki worek z biżuterią, którą dostała od znajomego i nie miała pojęcia, co z nią zrobić. Położyła go więc przed nami i powiedziała: "Bierzcie ile chcecie :D". Wszystkie się rzuciłyśmy jak te sroki, hihi, ciągnie nas do błyskotek (nie jest tajemnicą, że kocham biżuterię ;D). Bardzo się ucieszyłam, bo miała naprawdę kilka cudeniek:

Wpadło Wam coś w oko? :)
Myślałam ostatnio o tym, aby zrobić post z pytaniami, a potem odpowiedziałabym na nie na filmiku. Chciałabym umieszczać również inne filmiki na Youtube, ale nie wiem czy to dobry pomysł, zwłaszcza, że mój aparat nie robi ich aż tak dobrej jakości... Powiedzcie, co o tym sądzicie :)

A tutaj piosenka, której ostatnio słucham na okrągło:


Lubicie Aurę? :)
Buziaki,
Kats.

Zapraszam :) 

A także zapraszam na konkurs:
KONKURS.

127 komentarzy:

  1. Piosenkę kocham<3
    A co do pytań to fajny pomysł albo zrób livechat. Choć i forma wcześniej zadanych pytań też jest fajna!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jedna z moich ulubionych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zielone , bardzo ładne ;)
    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. oja, ja pamiętam jak koleżanka kiedyś przyniosła kolczyki hand made na sprzedaż to też wszystkie się rzuciły;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super biżuteria:)
    i gratuluję nowego laptopika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie podobają się te z 3 zdjęcia! :)
    O tak, livechat to dobre wyjście.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne ! :)) Też w kółko słucham tej piosenki :) |

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. laptop to dobra sprawa, a co! :)
    Najbardziej podobają mi się zielone bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna biżuteria i bardzo oryginalna. pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne bransoletki ;)

    Laptop to najlepsza rzecz ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. biżuteria świetna! też od niedawna słucham tej piosenki bez przerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się te zielone cudeńka podobają. Z tymi filmikami to genialny pomysł jestem za

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do filmików, chciałabym żebyś dodawała duuużo takiego typu filmików. Fajnie by było cię widzieć na ekranie, hehe:) Co do tego pomysłu z pytaniami też jestem za, zdecydowanie:)
    Co do Aury, kocham jej piosenki. To zn. tylko te dwie: Geronimo i Friends. Geronimo polecam, jak jeszcze nie słyszałaś, b. skoczna piosenka^^
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejj jaka super ta pieszczocha ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. filmik wrzucaj jak najbardziej, ja mam do Ciebie kilka pytań i bardzo chętnie bym je zadała ( możesz zrobić oddzielny pościk, gdzie bd można je zadawać : ) no a biżuteria ekstra ! jak ja bym chciała ,żeby któraś z moich koleżanek tez miała ogromną ilość takich "cudeniek" i nie wiedziała co z nią zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi w oko wpadła ta ostatnia . Fajna ta piosenka :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie usłyszę Twój głos i jestem za filmikami! :) a mnie spodobała się bransoletka z pierwszego zdjęcia pierwsza z lewej zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna biżuteria, ja też uwielbiam tą piosenkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi sie ta niebieska branzoletka w kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie mieć taką koleżankę:D. Przepiękna biżuteria, szczególnie ostatnia bransoletka :)
    Pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też baardzo lubię tą piosenkę :)

    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bransoletki z masy perłowej są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. biżuterii nigdy za dużo Kats!! jak dają to bierz!! :))))))) fajne te zielone cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super biżu:) Najlepiej jest właśnie jak coś darmowego w łapki wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolczyki są prześliczne :))
    i piosenka tez dobra:))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. super blog , będę tu wpadać często :)
    obserwuję . zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. też chcę taką koleżankę co ma worek biżuterii i pozwala z niego brać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to bym się nigdy nie podjęła rozszerzenia z matmy - jedna dziewczyna z naszej (humanistycznej!) klasy pisze, a my wszyscy się na nią patrzymy ze zdziwieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. OUU , UROCZO .!

    ZAPRASZAM DO MNIE ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te w kwiatki są świetne. : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem za filmikami oraz tym z pytaniami. (kciuk w górę) ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. ojojoj, chyba też muszę powiększyć swoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie są śliczne,
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna biżuteria, spodobały mi się te zielone bransoletki. :) I jestem za filmikami!

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie ta szeroka, srebrna fajna no i odjazdowe są te w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow .!! podoba mi sie <3
    a piosenke kocham <3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  37. FILMIK?! SUPER!! :D a zielone bransoletki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy blog , dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się pierwszy zestaw <3 Jestem za tym żebyś wstawiła filmik bo chętnie bym obejrzała coś zrobionego przez Ciebie :)
    Co do Aury to nie przepadam za nią , spodobała mi się jej pierwsza piosenka i na tym się kończy , ale to tylko moje zdanie ;]

    Pozdrawiam Alice <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Piosenka super : )
    Biżuteria nie w moim stylu ale ładna !: )
    + zapraszam do mnie ! Nowy wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładna bizuteria, te niebieskie śa najladniejsze. ;)

    i fajna piosenka ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna biżuteria ;P A co do filmiku to dodaj ja mam do ciebie tez kilka pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. mnie podoba się srebrna i czarna z gwiazdkami ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię Aurę. + fajnie by było żebyś te filmiki dodawała. ja jestem za! ;> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog !. ;p
    Zapraszam : fashionstylandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe zdobycze ;D Piosenki Aury wpadają w ucho, potem nucę je cały dzień. Czekam na filmik i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo Fajny BLOG!!! Zapraszam do mnie wszystkich http://lolaxixx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo Fajny BLOG!!! Zapraszam do mnie wszystkich http://lolaxixx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo Fajny BLOG!!! Zapraszam do mnie wszystkich http://lolaxixx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo Fajny BLOG!!! Zapraszam do mnie wszystkich http://lolaxixx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie bransoletki śliczne.
    Nosiłabym xD

    OdpowiedzUsuń
  52. jakie cudeńka! ;)
    z tymi pytaniami to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ta rzemykowa z pierwszego zdjęcia jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. kolczyki są cudne:)

    nowa notka zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Najbardziej podoba mi się zielona bransoletka!!
    Zapraszam do mnie : *

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię takiej muzyki a co do filmików - możesz spróbować, czemu nie;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  57. ostatnio też zaczęłam tej piosenki słuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnia bransoletka jest genialna *.* Może lepiej było by poczekać z filmikami? Wiesz lepiej jest zrobić coś w dobrej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna biżuteria :)

    piosenka też super ;D

    zapraszam do mnie, nowy post! :*

    OdpowiedzUsuń
  60. ta trzecia!<3
    fajny taki znajomy ;D
    a dasz fotkę lapka ;>?

    OdpowiedzUsuń
  61. Piosenkę kocham :) super błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  62. lubie niektóre jej piosenki ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Niebieska bransoleta - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Laptop to jednak dobra rzecz, mojego mam od drugiej klasy gimnazjum, kiedy moi rodzice doszli do wniosku, że jeden komputer na spółę z moim bratem to bardzo zły pomysł. I mieli rację, gdyż mój brat to istny maniak gier komputerowych, serwisów społecznościowych i serwisów udostępniających filmy z zagranicznych meczy piłki nożnej. Także dołożyłam się pamiętam połowę do mojego laptopa i od tamtej pory (czyt. 6 rok) mam go na własność.
    Biżuteria wygląda znakomicie. Pewnie, gdyby ktoś przede mną położył siatkę pełną błyskotek, nikogo bym nie dopuściła. Też chcę mieć takiego znajomego :P
    Piosenka fajna, aczkolwiek kilka dni temu wpadła mi w ucho inna piosenka i słucham jej nałogowo: http://www.youtube.com/watch?v=5FlQSQuv_mg&ob=av3e :) Genialna.

    OdpowiedzUsuń
  65. Biżuteria nie w moim stylu, ale najważniejsze, że tobie się podoba bo o to właśnie chodzi :)

    Co do filmiku, możesz spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja baaardzo lubię Aurę : )

    OdpowiedzUsuń
  67. kiedyś miałam podobne bransoletki ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. Zielono mi : D {Kiepscy- odcinek z dziś xd}

    OdpowiedzUsuń
  69. ostatnia bransoletka mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pomysł z filmikami świetny :))
    A Aura ma świetny głos :) Lubię tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Czarna bransoletka jest cudowna ; )
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne, wszystkie mi się podobają :D

    Zapraszam : http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. W oko wpadły mi bransoletki w kwiatki,są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. fajnie miec taką kolezanke ktora rozdaje bizuterie :D zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Z filmikami fajny pomysł ^^ Fajna biżu ^^ Też tej piosenki ciągle słucham ^^

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne te bransoletki!
    Uwielbiam tę piosenkę !

    OdpowiedzUsuń
  77. marzenie kazdej kobiety- wybierac co sie tylko podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. śliczne de drobiazgi:)
    najlepsza ostatnia bransoletka;)

    serdecznie pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i dziękuję za miły komentarz;)

    zapraszam częściej do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Biżuteria jak najbardziej mi się podoba , bo jest taka inna :)
    Ostatnia bransoletka jest świetna :) A z resztą druga też i ta taka zielona z sznurkami również ;D Ajj no wszystko mi się podoba :)
    Nie ukrywam ale bardzo bym chciała usłyszeć twój głos :) Więc pomysł z filmikami jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie ma to jak błyskotki:) a jak jeszcze są sprezentowane to juz w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  81. no to sroczko masz nowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Oh, the starstudded one is so lovely. fashionable and rock n roll!
    Follow each other on facebook? I'm already following, if you don't want too it's okay as well. ;)
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  83. jestem trochę taka sroka :D i jak widzę błyskotki to aż mi oczy błyszczą, jednak te nie wpadły w mój gust. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. bizuteria to najlepszy dodatek :)! a piosenki niektore jej lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  85. jakiego laptopa sobie kupujesz?;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  86. Bajecznie piękna zielona bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  87. w sumie to nic w moim stylu,ale fajnie tak dorwać za nic nowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. dużo i kolorowo, idealna biżu na ten sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  89. biżuteria w sam raz na sezon wiosna/lato ;) uwielbiam tę piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  90. jestem za! :) z przyjemnością obserwuję! :)


    Mi w oko wpadła skórzana bransoletka z ćwieko - gwiazdkami :)

    OdpowiedzUsuń
  91. w takim razie mi jest jeszcze milej! :))

    OdpowiedzUsuń
  92. Już obserwuję (;
    A co do filmików, to jeśli chcesz je umieszczać, to lepiej najpierw zainwestować jakiś lepszy aparat/kamerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. co do komentarza, to raczej nie ja mam duże oczy, ale moja modelka, której robiłam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ooooooo ta ostatnia mi wpadła w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajne te błyskotki:)

    Zapraszam na nowy post i na zagłosowanie na mnie w konkursie:*

    OdpowiedzUsuń
  96. ta biżu z drugiego fajna :) a filmik to jak najbardziej dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  97. Błyskotki super! :) Ja pamiętam jak cieszyłam się z nowego laptopa którego kupiłam za SWOJE własne pieniądze. ;D Chodziłam dumna jak paw. ;)

    Co do filmików, to może w tym nowy laptopie będziesz miała wystarczająco dobrą kamerkę do nagrania czegos? :)

    A tak dodam jeszcze, że na dżwięk słowa "Zdroje" przechodzą mnie ciarki... czekam na odpowiedź szpitala w sprawie pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  98. Mi się podoba zestaw zielony :)
    I pytania hmm niezły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  99. Mi się podoba srebrna bransoletka.! Zapraszam Cię do siebie.! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE