Środa :)

Hej! :) 
Ufff wreszcie minął ten ciężki dzień! Koło z fizyki (mam nadzieję)do przodu, wejściówka z chemii także. Uff. Cały dzień latania po mieście... Ale za to wieczór wynagrodzi mi wszelkie trudy- obejrzę dłuuugo wyczekiwany półfinał LM Barcelona- Chelsea! ;) Nie ukrywam, że dziś cały dzień nie mogłam się go doczekać, ale musiałam myśleć także o innych sprawach. Ale to już na szczęście za mną. Piwko w fajnym towarzystwie kibiców w postaci mamy i siostry (tata nie lubi piłki, co się rzadko zdarza- niestety został zdominowany :D) i startujemy :)

Komu kibicujecie? :) Ja z całego serca trzymam kciuki za Barcelonę- wiecie, jak ich lubię. Ale zobaczymy :)
Dziś wrzucę kilka zdjęć z jednej z ostatnich imprez z dziewuszkami:


Swoją drogą, wczoraj podczas powrotu z uczelni "pobawiłam się" nieco w kanara- jechałam z CZTEREMA przesiadkami (niestety nie były zależne ode mnie). A chyba tylko kanarom sprawia przyjemność przesiadanie się z autobusu w autobus i łapanie ludzi. Tego ostatniego nie robiłam, ale kto wie czy następnym razem nie wyciągnę jakiegoś identyfikatora i nie powiem: "bileciki do kontroli!"? :D

Trzymajcie się,
Kats.

www.formspring.me/katsuumi17

PS. Ooo nie wierzę, Barca przegrała :( na rewanż czekamy :)

CONVERSATION

137 komentarze:

  1. ładne zdjecia;)kochana buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką sportu, nie oglądam meczy.
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo często jeżdżę autobusami.
    Śliczna bluzka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. J arowniez glosoje na barcelone :d
    Zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz lakierek na paznokciach, na zdjęciach z tej imprezy? ;>
    Ja tam nie lubię piłki nożnej, więc nie kibicuję, ale pewnie Barcelona wygra, jak znam z doświadczenia. :P
    Pozdrawiam kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super ślicznoty wyglądacie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam na konkurs

    http://miska1999.blogspot.com/2012/04/mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze twoja koleżanka ma świetną sukienkę ta czarno-pudrowa , boska po prostu ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. really nice pictures- pretty ladies.
    if you have shoesize 39/40, UK7, you can take a look at my facebook page: only today you can win there leather sneakers.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię sortu. A zdjęcia milutkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie przepadam za piłką nożną :D Więc nie oglądam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój facet też nie przepada za piłką, więc moje maniactwo jest dla niego utrapieniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bezstronna,ale barca zawsze mnie irytowała.Nie wiem dlaczego ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia : pięknie wyglądacie .

    OdpowiedzUsuń
  16. nikomu nie kibicuję ,bo nie kręci mnie piłka nożna , wolę tenisa ;D
    ładne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia, a piłki nie lubię:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką sportu, a już zwłaszcza piłki nożnej, ale jak mam już na kogoś głosować to też na Barcę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę meczów :P nuda nuda i jeszcze raz nuda ;)
    Ładne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A buziaka Ci zostawię... Łap! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku, jaka ty chuda jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jakoś niezbyt lubię piłkę nożną... nawet w sumie się nie znam :(
    A udawanie kanara w autobusie jest jedną rzeczą z mojej listy szaleństw do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam Barcelonę ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powiedzieć, że nie znoszę piłki nożnej :P
    I jeszcze jedno -jaka z Ciebie chudzinka*.* Chciałabym taki płaski brzuszek mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywisice, ze barcelona!
    kolezanka po lewej na 4? zdjeciu ma sliczna sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. BARCELONA!!
    Sroda to chyba najgorszy dzień tygodnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. no Barca a komu innemu ? Tylko Barca ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale już jest lepiej. Tzn. prawdopodobnie za kilka dni znowu zacznę się nad sobą użalać, ale póki co, jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz figurę wspaniałą !
    :))

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam wsumie też nie oglądam piłki nożnej, tylko mój tata . :p hehe.
    +fajne zdj. !

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie wyglądasz na zdjęciach:) ja także kibicuję Barcelonie!!! ale w mieszkaniu nie mam tv, więc zazwyczaj śledzę wyłącznie tabele z wynikami...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia.:)
    Ja tego meczu nie oglądam, jestem za Realem Madryt.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia.

    Też jestem za Barceloną.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety rzadko zdarza mi się jakiś mecz obejrzeć. Szczególnie piłki noiżnej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ty jesteś chuda, też chcę taka być. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie cierpię piłki nożnej... Zbrzydła mi po tym, jak mój brat ją ogladał... Ale teraz się wyprowadził i mam spokój, hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz, a ja podziwiam Cię, że jesteś na takim kierunku studiów :D Fizyka, chemia - zło tego świata haha ! :D
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Barcelona <3 JESTEŚ ŚLICZNA.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. zdjęcia mi się bardzo podobają :) blog także fajny ;* zapraszam do mnie, jeżeli chcesz zaobserwować, powiedz ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. nie oglądam piłki, nie interesuje mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne fotki ^^
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam piłkę nożną, w końcu grałam w szkolnej drużynie 2 lata i zawsze nasza drużyna wygrywała. A co do wyboru drużyny to tak na prawdę nie wiem, bo nie mam czasu na oglądanie meczy. Ale wydaje mi się, że Barcelona wygra :)
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia są świetne :)
    A ty jesteś chyba urodzonym kibicem ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Brava!



    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjne to były spodnie, z których je zrobiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi sie jak wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zestaw czarno bialy bardzo bardzo mi sie podoba. Dzieki za odwiedziny. pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze nigdy nie widziałam kobiety jako kontrolera biletów ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. ja niestety nie jestem wielką fanką piłki nożnej, ładnie wyglądacie, a na ścianach piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznie wyglądałaś ^^
    zapraszam do mnie (cookie dream) gdyz odbywa się tam ciekawy konkurs z nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  52. fajnie wyglądałaś :)
    a kanar jest zły!


    pozdr. AL / Rozdanie "KulturaBAG" na Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  53. Super bluzka :) Na podstawie wcześniejszych zdjęć mam wrażenie, że się zmieniłaś.
    A ja nie przepadam za meczami. Na żywo w ostateczności :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Imprezka chyba była udana:)
    Bardzo podobają mi się Twoje spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystkie piękne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny zestaw ;) Też kibicuje Barcelonie ;] Zapraszam do mnie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  57. jejku. jaka ty jesteś szczuplutka ;p
    dzięki. najważniejsze, że są bardzo wygodne, bo to dla mnie szczególnie ważne. ;)
    mój tata też nie należy do kibiców. my z mamą oglądamy mecz a on marudzi, że chce film ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. super zdjecia. ;) zapraszam do mnnie. www.lajtilala.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuje bardzo za komentarz ;* tylko czy mogłabyś kilknąć jeszcze raz: obserwuj? GFC ma czasami problemy, więc nie łączy. Pozdrawiam ;* btw. jak powtórzysz obserwowanie, daj znać odwdzieczę sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. jakaś ty chudziutka ;) to byłby niezły żarcik tak wejść do autobusu i powiedzieć " bileciki do kontroli" ;D dobrze, że mnie nie dotyczą takie remonty na drogach i przesiadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. a to grubo,ja sama w sumie rzadko tamtędy jeździlam, tylko z dworca i z powrotem jak byłam w Szczecinie

    OdpowiedzUsuń
  62. J azdecydowanie wolę Real ;D Ale barca też gra bardzo dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Możesz zrobić taki numer.;) Ciekawe czy ktoś się przestraszy kanara w Twoim wykonaniu.^^
    Zdjęcia ładne i bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajna bluzka ! ; *
    Zapraszam do siebie na konkurs ! .; )

    OdpowiedzUsuń
  65. pierwsze słysze, zeby to kobiety zmuszaly faceta do oglądania piłki :D pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajne fotki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ale jesteś drobniutka:) bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ależ Ty się pilnie uczysz. :) Chciałabym też być taka sumienna. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Tło na którym masz pierwsze zdjęcie jest boskie :D I niestety wynik meczu 1:0 dla Chelsea :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi też było ciężko, gdy Barca przegrała. Liczę na to, że na ich stadionie pójdzie im lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. jejciu jaka Ty drobniutka i szczuplutka ;) ślicznie wyglądałaś, widać że impreza się udała ;P

    zapraszam do mnie - wracam do blogowego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie lubię piłki nożnej. Zdjęcia fajne.

    OdpowiedzUsuń
  73. niestety barca przegrala i nawet messi nie pomog ale ja mysle ze oni oszczedzali sily na rewanz( za 6 dni sie okaze):):):):)
    slicznie wygladalyscie;*(

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie przemawia do mnie piłka nożna, wolę sitkówkę ^^
    A zdjęciaa fajne ; p

    OdpowiedzUsuń
  75. Lasencje :D

    Ja także kibicuję Barce :D

    OdpowiedzUsuń
  76. pozytywnie! :D
    + no tez nie moge uwierzyć, myslałam że wygra:C

    OdpowiedzUsuń
  77. Barca powinna wygrać, chociaż faktycznie ten mecz im nie "wyszedł" ;pp
    A zdjęcia super, bardzo zgrabna jesteś, taka filigranowa, zazdroszczęęę :)

    Mój blog, jestem nowa, skomentuj, plisska :*
    http://chupamaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ogladalam mecz. Szkoda ze nie widzialas jak przeklnelam kiedy strzelili Barcy gola.
    Mialam nadzieje ze sie zrewanzuja, ale tymczasem nic :(
    czekamy na kolejny mecz!

    Jak Ci mija dzionek? Mam nadzieje ze milusio! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. jaka chudzinka;) zapraszam do mnie;) J.

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękny masz ten wzorzysty top:D

    OdpowiedzUsuń
  81. ale chudziutkie ręce- tak jak moje :D na 1 zdjęciu super wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam serdecznie.Niedawno stworzyłam mój pierwszy blog wraz z koleżanką. Być może nudzisz się i masz ochotę wejść?
    http://mypassionobsessionlove.blogspot.com/ Niedługo pojawi się jakiś konkurs :) Z miłą chęcią poczytam opinie :)
    Może mi w czymś doradzisz? Pozdrawia gorąco.
    PS.Jeśli ten komentarz w jakiś sposób Cię uraził, poprzez "spam" z góry przepraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  83. Wiesz co, zawsze jadłam oddzielnie. Ale muszę spróbować razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  84. ooo pozytywne fotki ;D

    OdpowiedzUsuń
  85. Tez nie wierzylam w ta bramke!
    Ja caly dzien spedzam dzis standartowo w pracy, o 20 zamkne, pojde zrobic zakupy. Kusi mnie oferta yves rocher nowa i zastanawiam sie czy wytrzymam zeby nie zrobic nowych zakupow ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Szkoda, że Barca przegrała, bo też im jak zwykle kibicowałam ; / .
    Zdjęcia są geanialne . ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  87. Jejku ale z Ciebie drobinka, chudzinka :D Widać, że świetnie się bawiłyście ;D

    OdpowiedzUsuń
  88. fajnie wyglądasz;0 torebka Twojej koleżanki jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ok widzę;* już też obserwuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie przepadam za piłką nożną. Kiedyś od czasu do czasu oglądałam z moim, obecnie już ex, chłopakiem. Podejrzewam, że następny taki seans odbędzie się dopiero kiedy poznam kogoś, dla kogo z miłości się poświęcę i obejrzę jakiś mecz hehe
    Chudzinka z Ciebie Kats :))

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale ty jesteś szczuplutka!
    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ależ ty chuda! :D
    Fajniusie zdjęcia. Ja nie przepadam za piłką nożną za to mój tato jak najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  93. Matko, ale jesteś chudziutka ! Nie dziwię się, że możesz sobie pozwolić na jedzenie czekolady ! Ale jak tak patrze na ciebie to mam ochotę wysłać Ci ze 2 kilo czekolady ! I za nic w świecie nie powiedziałabym, że jesteś na studiach ! :3

    OdpowiedzUsuń
  94. Widzę, że nie tylko ja zauważyłam, że jesteś bardzo szczupła :) Zazdroszczę ;p Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Twoja koleżanka ma bardzo ładną sukienkę czarno-łososiową :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. fajne zdjęcia!

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  97. Powtórzę to po raz kolejny - masz bardzo ładą figurę ; )

    OdpowiedzUsuń
  98. no w koncu wiecej zdjec! ejże, jaka Ty chuda:)))

    OdpowiedzUsuń
  99. śliczne te zdjęcia. dużo imprezujesz. hehe :D
    boskie legginsy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  100. ` ja zawsze mam takiego staracha, jak jakiś koleś wchodzi i tak się dziwnie patrzy. haha. :D mhm. nje oglądam w sumie tego meczu ale też byłam za BARCELONĄ. :*

    OdpowiedzUsuń
  101. Zazdroszczę wypadu;) Musiałyście się świetnie bawić. Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. lubię barcę, ale od lat kibicuje chelsea ;D ciekawe jak będzie w drugim meczu ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top