4/26/2012

Porządki budzą wspomnienia :)

Hej ;*
Co u Was? 
Z racji tego, że nowa garderoba stoi w przedpokoju już niemal gotowa (jest ogrrrrromna!), wzięłam się za przeszukiwanie mojej szafy w poszukiwaniu rzeczy, które mogłyby ja nieco odciążyć, a które mogłabym przenieść do garderoby... Znajdowało się w niej mnóstwo śmieci, rupieci, ale jak się i okazało- skarbów :) i tak w moje ręce trafiły moje stare rysunki, bazgroły, zeszyty, notatki z nauki japońskiego... Znalazłam także mój wianek komunijny oraz rękawiczki, niemalże w nienaruszonym stanie, bielutkie jak nowe! Niesamowita sprawa, nie sądziłam, że jeszcze je gdzieś mam. Fajnie tak znaleźć po tylu latach coś, co ma taką wartość sentymentalną, budzi mnóstwo wspomnień. Weszłam także w posiadanie teczki z... moimi wypracowaniami z gimnazjum! Haha masakra, w wolnej chwili poczytam sobie swoje wypociny i czuję, że będę miała przy tym niezłą zabawę. Zrobiłam kilka zdjęć :) 





Wczoraj spędziłam bardzo, bardzo fajny wieczór z koleżankami z roku. Wybrałyśmy się do klubu. I nie wiedziałam, że przyjdzie nas aż tyle, głównie moja grupa ;p szkoda, że na parkiecie był taki ścisk... Ale grali fajnie :)
No i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka- w toalecie (miejsce to urasta do rangi integracyjnego :D) spotkałam Kamilę z bloga Curly Fashion- spojrzenie na siebie i chwilowe zawahanie "czy to na pewno ona?" było naprawdę zabawne :D Zamieniłyśmy parę słów, potem każda z nas poszła bawić się w swoim gronie. Bardzo miło mi było Cię poznać kochana :)
Buziaki!
Kats. 

formspring.me/katsuumi17  zapraszam :)

96 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio znalazłam moje stare wypracowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką teczkę, w której trzymam różne rysunki od koleżanek, swoje rysunki, moje wiersze, wiersze i rysunki od mojego Narzeczonego. ;)) To przywołuje na prawdę miłe wspomnienia.
    A Wianek komunijny też mam, nawet rękawiczki i torebeczkę. :) O! i mam swój sweterek jako pamiątkę jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak samo :) Poznajdywałam w szafie dużo skarbów z dawnych lat :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Brava!




    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do tej pory trzymam list do Mikołaja z 2 podstawówki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię znajdywać rzeczy, o których już zapomniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeej cudny post :) nie wierze, że to twoje rysunki!
    Ja również lubię powracać do przeszłości, mam nawet parę pudełek na specjalne rzeczy, które tam odkładam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co z zbieg okoliczności!! ja ostatnio szukałam czegoś po szafach w domu i też znalazłam swój wianek komunijny!! :D A no najlepsze, że też dorwałam teczkę z rysunkami ;D
    Aż nie mogę uwierzyć. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wlasnie mam zamiar sie zabrac za porządki. jestem bardzo sentymentalna i tez jak cos znajde to potem sie rozczulam wspominam a porzadki trwaja wiele godzin :D zazdroszczę garderoby i imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam cały czas swoje stare kartkówki ;D ślicznie rysujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię grzebać w starych pudłach i zastanawiać się nad każdą pierdułką znalezioną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chętnie wybrałabym się do jakiegoś klubu *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh! Zazdroszczę ci garderoby!
    Ja czasami też tak mam, że przegrzebuję jakieś meble i nagle natrafiam na jakieś skarby jeszcze z czasów dzieciństwa;)

    Rękawiczki faktycznie w nienaruszonym stanie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nowa garderoba xD to zawsze powód do radości

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze jak robię porządki w szafkach, to połowę czasu zajmuje mi przeglądanie tego wszystkiego ;) Zdjęcia,papiery,zeszyty.Śmieszne rzeczy czasami można znaleźc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio znalazłam swoją sukienkę komunijną haha :D fajnie tak przeglądać stare rzeczy, wracają wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tak ;) przy sprzątaniu zawsze znajdziemy jakieś 'skarby' ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie śliczne rysunki.
    A u mnie ok. Jakoś leci. ;)
    zapraszam. ♥
    Ps. Od dawna zastanawiam się czy masz na imię Kasia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak wiosenne porządki . ; )
    Czasami faktycznie fajnie ogarnąć szafy, bo może kryć się w nich wiele ciekawych skarbów . Ja niedawno znalazłam moje rysunki z przedszkola . ; )
    A co do rysunków to masz świetny talent ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam wianek, rękawiczki, torebeczkę od komunii ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog obserwuję licz na rew

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie rysujesz :) ja chyba też muszę poogarniać moją szafę,moze znajdę coś ciekawego, a co do spotkania w klubie to faktycznie miły zbieg okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  23. niesamowite są takie sskarby sprzed lat :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, to już kolejny blog, na którym dziewczyny piszą, że przypadkiem spotkały jakąś inną bloggerke:D Ciekawe czy i nam się to przytrafi, byłoby miło:) No proszę, ale skarby znalazłaś:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne rysunki *.* też mam w domu teczkę ze spr., kartk. i wypracowaniamI, jak mi się nudzi t oglądam ; D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie tak czasem powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze jest tak powspominać swoje stare lata..lubię takie sentymentalne wspomnienia. A szczególnie czytać moje idiotyczne wypracowania i znajdywać tam masę błędów. :P
    Jak już pokazujesz Nam swoją garderobę, którą miała na komunii, to możesz pokażesz zdjęcia? :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo manga^^ Ja też rysuję :)
    A co do takich porządków, to też ostatnio znalazłam skarby, na przykład zeszyty jeszcze z podstawówki (w sumie nie wiem po co mi one:P ale chyba po to żeby właśnie je znaleść po tylu latach i na ich widok się uśmiechnąć! :))

    Zapraszam do siebie na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Heej, byłaś u mnie na blogu zostawiłaś komentarz, w którym proponujesz abyśmy się poobserwowały, ja już Cię dodałam i liczę na to samo,
    Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  30. oo tak, czasem można znaleźć świetne rzeczy na dnie szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dobrze rysujesz!;) pochwal się ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. czy to może L na jednym z rysunków? *,*

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, piękne rysunki :) widzę, że fanka Japonii :) Fajnie znaleźć takie sentymentalne rupiecie w swojej szafie, budzą wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię robić takich porządków. Zawsze jest jeszcze większy bałagan niż jak zaczęłam sprzątać :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne <3 Jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe , ja jak się przeprowadzałam , to znalazłam tylko rupieci i nie miałam serca ich wyrzucić :)
    wszystko przeniosłam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Rysunki są fenomenalne :)
    Ja również gdzieś tam posiadam wianek komunijny oraz sukienkę :)
    Ja często jak robię porządki to coraz to fajniejsze rzeczy znajduję , np. 4 segregatory z karteczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. też mam teczkę z pracami z podstawówki :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. może ja przeszukam swoją szafę?! XD rysunki boskie! <3
    Zapraszam do mnie i zachęcam Cię do brania udziału w konkursie! :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. te rysunki to Twoje dzieła? są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  41. No to rzeczywiście miły wieczór i spotkanie:) Wiosną, aż chce się wychodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze jak sprzątam w szafkach to znajdzie się coś takiego, to nawet całkiem miłe, że czytasz coś sprzed kilku lat. Ja zawsze dziwię się jak mogłam tak brzydko pisać, jak znajdę jakieś notatki :D

    OdpowiedzUsuń
  43. zawsze jak się sprząta znajduje się tyle ciekawych rzeczy :) <33

    OdpowiedzUsuń
  44. ciekawe rysunki :D

    tez mam gdzies wszystko z mojej komunii ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też często sobie tak sprzątam i grzebie wszędzie i także wynajduje rzeczy mające dla mnie jakąś sentymentalna wartość ;) Fajne uczucie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. to ty masz talent plastyczny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Też miałam na komunii rękawiczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. oo fajne rzeczy znalazłaś hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj zgadzam się z tytułem notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładnie rysujesz ♥

    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna notka :3

    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jakiś czas temu robiłam porządki, to też znalazłam kilka perełek :) Ale wtedy właśnie szkoda niektóre wyrzucać, mimo iż są nie potrzebne, ale sentyment jest :D

    OdpowiedzUsuń
  54. czyli dokaldnie wiesz jak sie czuje i ja jak Ty... ehh to jest takie niesprawiedliwe czasami to wsyztsko, to jak sie to zycie uklada...

    OdpowiedzUsuń
  55. fajnie czasami znaleźć coś takiego i powspominać ;) Ja osobiście jeszcze gdzieś tam w szafie mam sukienkę od komunii ;) I jakoś nie moge się jej pozbyć ;> Pozdrawiam Cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. marzy Ci się czasem wypad do Japonii ;D ja wielbię mangę po dziś dzień więc maże o podróży do jej ojczyzny!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne rysunki - i fajnie po Japońsku piszesz(ałaś) . Ja niedawno bo wczoraj zabrałam swoje wypracowania licealne - będzie śmiesznie jak je poczytam za 5-10 lat ^.^
    Takie drobiazgi a tak cieszą :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę, że interesujesz się tym samym co moja siostra! Też uczy się japońskiego i rysuje mangi itp :) Ładnie malujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne rysunki a i TAK zaobserwujemy sie :D Dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie na mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  60. ja jeszcze nie spotkałam żadnej bloggerki :P

    OdpowiedzUsuń
  61. ja zawsze gdy sprzątam, znajduję jakieś fane rzeczy przez co nie mogę się skupić na dokończeniu pracy ! :)j

    OdpowiedzUsuń
  62. Hehe ja nadal Japonię lubię (ma wady jak każde państwo = nie mam świra kompletnego) - od 6 kl pdst. Wycieczka tam to by był faktycznie odlot :D . Ooooo mam pytanie czym pisałaś znaki? Bo ja piórem i długopisem ale są takie cienkie kreski że jakoś nie idzie za łatwo - później poprawiam. Chciałam sobie pędzelek do kaligrafii kupić ale ciągle i tak nie miałam czasu i zapominałam. Teraz w sumie też z czasem nie będzie najlepiej = starania o studia ^.^ = trzymajcie kciuki za moją maturkę (z maty zwłaszcza *.*)

    OdpowiedzUsuń
  63. widzę na zdjęciach piękne rysunki ! wow :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Podziwiam Cię za chęci do nauki japońskiego ,że też Ci się chciało :D Śliczne rysunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Taaak pamiątki po kilku latach fajnie się ogląda i czyta ;) Sama niedawno znalazłam wypracowania z gimnazjum i nieźle się przy tym naśmiałam :D Lub ,,złote myśli" które każdy chyba kiedyś założył żeby koleżanka czy kolega się wpisali :D Po

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej Kochana:)
    Otagowałam Cię, jeśli masz ochotę odpowiedzieć na 11 pytań to zapraszam:)
    http://babskiesprawy1.blogspot.com/2012/04/na-luzie.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Mangaaa <3 Chłopak wyszedł cudownie, obłędnie i troszkę lepiej. Japońskiego uczyć się jakoś nie mam ochoty, ale wycieczka do Japonii marzy mi się od jakiegoś czasu :3

    OdpowiedzUsuń
  68. ja niedawno znalazłam stare kartkówki,całą teczkę ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Boooże ja strasznie rzadko sprzątam w szafkach bo zajmuje mi to cały dzień xD Wyciągam każdą jedną rzecz, przeglądam każdy zeszyt, znajduje różne pierdoły i się nimi podniecam aż w końcu nic prawie nie wyrzucam bo jest mi żal :P

    OdpowiedzUsuń
  70. oj tak - wspomnienia..
    ja tak samo robiłam porządki, aż się prawie popłakałam :) - fajny sposób spędzenia mile czasu :)

    ja tak samo uwielbiam wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam wracać do wspomnień :) ostatnio znalazłam pamiętnik z 5 klasy, gdzie pisałam o chłopaku, który mi się podoba. przeżywałam każde jego spojrzenie...i jeszcze te błędy ortograficzne- boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  72. No to na dobry początek trzeba zrobić porządek, ale znając życie (ze swojego doświadczenia) taki porządek będzie może przez pierwszy rok xd :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Zupełnie inny weekend" :D

    OdpowiedzUsuń
  73. o jaaa <3 to samo mam *.* jakoś tak fajnie zobaczyc zeszyty ,z przed paru lat , to "odświeżenie" budzi we mnie miłe wspomnienia ^^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  74. widzę talent do rysowania! :D

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE