3/31/2012

Oasap.com : )

Hej :)
Wczorajszy wieczór spędziłam w domu, pstrykając to tu to tam- trochę na "Got to dance", trochę na "Kocham Cię Polsko" i trochę na "Madagaskar" w towarzystwie mamy i Asi :) dziś udało mi się wyspać, zaraz zabieram się za sprzątanie- muszę odkurzyć mieszkanie oraz ogarnąć nieco pokój- w końcu niedługo Wielkanoc i wreszcie trzeba porządnie wypolerować segmencik :D Jak tam, czujecie świąteczną atmosferę? Ja w tym roku jakoś mało- jest dość zimno, to pewnie dlatego. A Wielkanoc już za tydzień ;) kocham uroczyste śniadanko, święcenie koszyczka w Wielką Sobotę, rodzinne spotkania oraz Lany Poniedziałek- chciałabym, aby w tym roku była w te dni mega pogoda :)

Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Oasap.com. Jest to znany, międzynarodowy sklep internetowy z fantastycznymi ubraniami, dodatkami, butami. Wybór jest ogromny. Ja dostałam prześliczną bluzkę z fantastyczną niebieską koronką z przodu, a także 2 pary czarnych, błyszczących leginsów, o których od dawna marzyłam. Dziękuję bardzo sklepowi za przesłanie ciuszków :) niedługo stylizacje ;)


Zapraszam Was serdecznie do sklepu Oasap.com :)

Brrrrrr pada deszcz... I co my zrobimy :( nie znoszę tego!
Trzymajcie się ;* 
Kats.

www.formspring.me/katsuumi17 :)

149 komentarzy:

  1. Czekam na stylizacje ;)

    A co atmosfery świątecznej to 160km od domu jej nie czuć. No ale w czwartek wracam do domku (nareszcie).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te rzeczy :P
    + obserwuję :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka jest świetna! czekam na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` zawsze podchodziłam do takich spodni ze wstrętem. a teraz jakoś zaczęły mi się podobać. MADAGASKAR i król JULIAN . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także mało czuję świąteczną atmosferę.
    a co do ciuszków śliczne, na pewno zajrzę na ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za Wielkanocą ;d świetne ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana , dostałam od oasap.com 30$ do wydania i mam parę. pytanek do ciebie:
    - czy płacę za wysyłkę?
    - czy jeśli wybiorę rzecz , dam do koszyka , potem Apply ( chodzi o to 30$ ) i potem wyświetlają mi się do podania dane to jeśli je wypełnię to nie muszę nic płacić za rzecz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci ; * Po prostu bałam się , że kiedy przesyłka dojdzie to będę musiała za nią płacić ; D

      Usuń
    2. O , żebym nie zapomniała - w jakim czasie przyszła ci przesyłka? po ilu dniach?

      Usuń
  8. śliczna bluzeczka :)
    gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka jak dla mnie jest dziwna xD

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się zapowiada outfit!:) czekam, pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam święta Wielkanocne, atmosferę, babki ^^
    Bluzeczka jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ciuszki:)
    Ja niestety nie widziałam wczoraj Kocham Cię Polsko:(

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluzka.;)
    szczerze mówiąc średnio podobają mi się te błyszczące leginsy .;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam z niecierpliwością na stylizacje ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciszki wyglądają pięknie :) Czekam na stylizację z nimi w roli głównej :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak samo jak Ty,mam nadzieję, że pogoda się polepszy, bo na razie to masakra.. czekam na stylizację z tymi leginsami (najbardziej) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ubrania, czekam na stylizację z nimi :). Ja zaczęłam sprzątać i właśnie mam przerwę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybacz mi że cię tak męczę , ale co mam zrobić teraz? Wybrałam rzecz -> dałam cash credit - > wpisałam tam kwotę , która odpowiada cenie rzeczy ( 25$ ) -> kliknełam continue checkout -> wpisałam adres ( nie wiem dlaczego ale są dwa , jeden na górze shopping adres , drugi billing adres [ ten sam ] ) - > dałam continue to checkout ->i wyślwietla mi się stronka z rzeczą , ceną , adresami i a na dole żebym wybrała płatność .. co mam teraz zrobić? ; (

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne mi też sie marzy taka bluzeczka i legginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybacz , że cię tak męczę , ale teraz to już nie wiem co robić .
    Kiedy zrobiłam wszystko co trzeba - wybrałam ten bon , wybrałam rzecz , wpisałam poprawny adres i na ostatniej stronie ( czyli płatności ) na dole mam wybierz rodzaj płatności ... mam już zostawić to co wybrałam do kupna , czy mam coś kilkać ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronka teraz jest w modzie :) Czekam na stylizację - gdyż jestem ciekawa z jakimi dodatkami to wszystko połączysz ;)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też oglądałam madagaskar, hahah! :D 'a teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!' :D

    OdpowiedzUsuń
  23. T-shirt najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne ciuchy ;)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. ladnie to wyglada ^^


    dziekuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie leginsy <3 współpracujesz z ta firmą? bo ja zamierzam zacząć z jedną współpracować ale nie wiem jak dokładnie to wygląda... i dziękuję za komentarz u mnie, może dodamy siebie nawzajem do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna ta bluzka :) uwielbiam te kolory :D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. musze tam zajrzeć , bo te ciuszki są śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna bluzeczka :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie też pada deszcz :(
    fajne ciuchy :) zerknę na stronę zaraz ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie by było jakbyś napisała post o tym jak krok po kroku zarejestrować się itd. na oasap.com bo zupełnie nie mogę tego rozszyfrować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. również już dodałam :D i jeszcze raz: współpracujesz z jakąś firmą? lub wiesz jak to wygląda? xd

    OdpowiedzUsuń
  33. To teraz tylko czekam na stylizacje w tych ciuszkach;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oasap is the best :) Też strasznie lubię ich ciuchy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tez ogladalam got to dance;d
    swietna bluzka;dd

    OdpowiedzUsuń
  36. ja właśnie przymierzam się do współpracy z firmą drop dead, kojarzysz morze? jednak nie wiem co miałabym nim do zaoferowania, bowiem dopiero zaczęłam prowadzić bloga i mam 16 obserwatorów xd i z tego co widzę współpracujesz z zagraniczną firma? i przesyłka na ich koszt, tak? xd prosiłabym o jakiekolwiek porady dotyczące takiej współpracy ;) z góry bardzo dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No co to za pogoda?U mnie deszcz ze śniegiem + mgła
    Masakra...

    Ale ciuszki fajne czekam na otd :D

    OdpowiedzUsuń
  38. jakoś nie w moim stylu.
    mimo to notki naprawdę ciekawe.

    zapraszam dopiero zaczynam, ale będzie ciekawie!
    zaobserwuj.
    http://free-your-wings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo legginsy cudne:) zajrzę do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie obejrzę zdjęcia stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna koszulka ;) No to oberwujemy i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. leginsy są mega! bardzo ładne rzeczy :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    http://littleberryblossom.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie deszczu nie było, a śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. W jaki sposob placisz na tej str? Przez paypal czy przy odbiorze?

    Bardzo podoba mi sie bluzeczka jaka dostalas. Jest w moim ukochanym mietowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nienawidzę Wielkanocy za to, ze trzeba sprzątać :D
    a ciuszki baaardzo ładne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie też deszczowo...
    Legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fakt faktem pogoda jak narazie jest do kitu by nie powiedzieć brzydko do czego :) Jak nie deszcz to grad jak nie grad to słońce ;/ Podobno w święta ma być pogoda (OBY) :)
    Mam ! MAAAAm takie leginsy błyszczące pojawią się może dzisiaj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. rewelacja ;o ta bluzka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  49. chciałabym takie legginsy. świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączam do grona obserwatorów zatem! :)
    Fajne legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jej,ale ładne ciuchy ;o
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bluzka skradła moje serducho ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  53. mnie tez dobija dzis pogoda...
    ale na taka pogode nic nie poprawi nam humoru tak jak zakupy ;)
    hehehe
    jestem ciekawa co myslisz o moich nowych nabytkach? http://www.bemymusthave.pl/2012/03/stylizacja-wiosna-2012.html
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna bluzka:)
    jasne, że obserwujemy:) ja już dodałam

    OdpowiedzUsuń
  55. Taka współpraca to bardzo fajny pomysł. Ja też bym tak chciała :-)

    Ściskam i gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  56. dziekuje dziekuje :):*
    ja czekam na koszule i naszyjnik, ach <33

    OdpowiedzUsuń
  57. A myślałam, że tylko ja z tego "młodszego pokolenia" oglądam "Kocham Cię, Polsko" :)
    Śliczna bluzka, ja też czekam na moją przesyłkę :D Ale opornie jakoś im to idzie :)

    Dziękuję za komentarz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. jasne, że mam ochotę. Obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. nie kupuje w internecie ubran niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również poluję na tego typu legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Muszę zajrzeć do tego sklepu !!!

    OdpowiedzUsuń
  62. właśnie jak kupujesz te ciuchy z tego sklepu?:D bo mnie zawsze ciekawiło co muszę zrobić:P ale lubisz chodzić z koszyczkiem? moze wezmiesz moj?:P

    OdpowiedzUsuń
  63. Pewnie, że poobserwuję i liczę na to samo . ; ))
    Masz bardzo ciekawe wpisy . Będę zaglądać częśćiej ; ))

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna bluzka :) u mnie padał śnieg..

    OdpowiedzUsuń
  65. Bluzka jest świetna!! bardzo pomysłowa :P

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo dziękuję za odwiedziny :) Zapraszam do obserwowania.
    Bluzka z turkusową koronką wymiata po prostu, jest śliczna!
    Dodaję do obserwowanych, buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajna. U mnie śnieg chwilę padał... :P

    OdpowiedzUsuń
  68. ale mi chodzi czy trzeba mieć kartę kredytową czy jak?:D bo wiem, ze w wiekszosci wlasnie chca karte kredytowa;d

    OdpowiedzUsuń
  69. Jasne,ze tak;)
    Ja juz;)
    Swietny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wczorajszy dzień był istną katastrofą, jeśli chodzi o pogodę i możliwości spędzenia czasu przy telewizorze. A takie ambitne plany miałam. zapraszam do mnie: http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. ładne ;)
    fajny blog i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudne leginsy ;D
    Ja dziś sprzątałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  73. Hmm, te legginsy mnie już d dłuższego czasu pociągają. Ale ja to płaskodupiec jestem :D więc nie wiem, czy bym w nich dobrze wyglądała. Wydaje mi się że takie błyszczące legginsy to wyglądają fajnie na okrągłej pupie, a nie na takiej desce jak moja :D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Takei zestawy najbardzije lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  75. no to zapowiadają się na pewno ciekawe stylizacje;D

    OdpowiedzUsuń
  76. super bluzka:) nigdy nie słyszałam oascap ;p

    OdpowiedzUsuń
  77. ja dostałam od nich bransoletkę i sweterek i są bardzo spoko ;d

    OdpowiedzUsuń
  78. bluzka bardzo ładna. ;d
    obserwuję. ; )

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne te łupy :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. świetne ciuszki:) pogoda rzeczywiście okropna- podobno jutro ma padać śnieg. Dziękuję za odwiedziny=) Obserwuję oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Znasz jakiś dobry przepis na jaka faszerowane na Wielkanoc ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Takie leginsy zawsze mnie przerażały :D

    OdpowiedzUsuń
  83. nigdy nie słyszałam o tym sklepie ale coś przeczuwam że go odwiedzę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  84. świetne leginsy i bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne są te ciuchy! szkoda, że mój blog nie jest tak popularny, abym nawiązała współpracę ;d

    OdpowiedzUsuń
  86. legginsy wyglądają świetnie, nie mogę się doczekać aż je założysz ;))
    porządki świąteczne mam już za sobą, teraz tylko święcenie jaj !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  87. ha, no dzięki ;d czas pokaże. tak czy inaczej musiałaś włożyć dużo pracy w bloga i teraz są tego owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. legginsy mnie urzekly, bluzka rowniez ciekawa, czekam na stylizacje - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. swietna bluzka..! bede musiala zaopatrzyc sie w podobna..;)

    Zapraszam na mojego odswiezonego bloga:
    http://all-things-with-me.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  90. genialne ciuszki. Jak Ty to robisz! :))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczne ciuszki. Jak Ty to robisz! :))

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  92. super ciuchy! też lubie Lany Poniedziałek i te Święta Wielkanocne, ale ja je czuje ze zdwojoną siłą własnie! a to dlatego że niebawem do Polski pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. blzuka nie w moim stylu, ale legginsy sa swietne <3

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj u nas niestety pogoda ladna,sloneczko,nawet 20 stopni bylo ;)
    Wiec zycze pogody!!:):*
    I swietne ciuszki,uwielbiam takie legginsy! :O
    Sory ze nie pisalam,ale nie mialam kiedy :(

    OdpowiedzUsuń
  95. też szukam takich leginsów. Niestety ceny są czasami powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Mega oryginalny,wyrazisty zestaw ! a ta bluzka-cudna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. świetne legginsy! z chęcią odwiedzę sklep Oasap :)
    pozdrawiam ania i zapraszam na ssl :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE