11/11/2011

Czyżby zima? ;) (outfit)

Hej! :) 
Jak Wam mija pierwszy dzień długiego weekendu? Mam nadzieję, że wykorzystujecie do w odpowiedni sposób, tzn. macie czas i na zabawę i na naukę :) dziś 11 listopada- bardzo ważna data w historii Polski, dzień odzyskania niepodległości. Jestem patriotką, dlatego jest to dla mnie ważne święto. 11.11.1918 roku po czteroletniej walce z wrogimi państwami udało nam się zwyciężyć I Wojnę Światową- to pokazuje, jak Polacy potrafili się zmobilizować, połączyć, zadziałać wspólnie. Miejmy nadzieję, że i w najbliższej przyszłości będziemy potrafili działać tak dobrze, nie tylko w obliczu tragedii (której mam nadzieję nie będzie :)), ale i na co dzień :)

Jako, że za oknem coraz zimniej uznałam, że trzeba wreszcie pokazać trochę zimowych ubrań ;) nie wiem, jak Wy, ale piękną mamy w tym roku jesień- naprawdę złotą- ale teraz ma się robić coraz zimniej... 
W tej stylizacji chciałabym zwrócić Waszą uwagę na biżuterię, którą otrzymałam od sklepu moje-kolczyki.eu
jest to biżuteria w wiekszości handmade, absolutnie więc wyjątkowa. Spójrzcie na te bransoletki oraz kolczyki:







tunika- House
leginsy- no name
buty- no name
szalik- no name
kolczyki, bransoletki- moje-kolczyki.eu

Jak Wam się podoba? :)) 
Ja idę jeszcze coś wszamać, czekolado- nadchodzę! :)

175 komentarzy:

  1. u loook oawesome ;**** a ten ;D ja tez mam niewiele czerwonych rzeczy :D ale zawsze sie cos znajdzie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw ;>
    bransoletka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Piszesz bardzo ciekawie :)
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com
    Będzi mi bardzo miło ;D
    Śliczne kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, bransoletka i kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna tunika ♥
    + obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są świetne. Buty też super. Ale przyjęcia zimy do wiadomości stanowczo odmawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! ;D Bardzo fajna bransoletka i buty <3 Przepięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolczyki!
    super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty są świetne :) masz bardzo ładne bransoletki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje licznie :) bardzo ładne buciki i nowe dodatki ;)
    No tak niestety robi się coraz zimniej i coraz więcej trzeba na siebie zakładać, co jest straszne ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jesteś szczuplutka:)
    u mnie za to słońce daje czadu!

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki za szczerośc.. ^^ mi sie podobają tylko ta góra mi nie podchodzi.. ale fajniej leżą na nodze..
    +
    fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ten duch patriotyzmu powoli zaczyna wymierać. Piękne masz te kudełki... mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, lubię takie ;] Nie myślałaś może by dolną kreskę na oku robić tylko do połowy? Powiększyłabyś sobie optycznie oko ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe Błota- miejscowość na zachód od Bydgoszczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty. Cudna bransoletka < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. No, coraz to zimniej... fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. butki masz świetne ;) a zima chyba niebawem wkroczy i nie ma wątpliwośći, tak z ciepłego nagle po 5-6 stopni:( i te wiatry okropne!

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne są te zawieszki na bransoletkach ;) bardzo ładnie wyglądasz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się bransoletki i szaliczek. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. te buty pewnie są wyjątkowo cieple ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę bardzo i również dziękuję ;) To ja dodam Cię do swoich linków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz :).

    Bardzo ładne bransoletki. mam podobne . Za ile kupiłaś?
    ja wydałam na jedną 69 zł. mam takie 3 ^^:)
    ślicznee

    OdpowiedzUsuń
  24. ` dokładnie, jest piękna prawdziwa Polska jesień! Ale niestety już robi się coraz zimniej . :C

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna stylizacja ^^
    Pozdrawiam i miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny strój ... zima nad chodzi wielgaśnymi krokami , na dworzu słońce świeci ale nic to nie daje ... :( Więc teraz rzadko chodzę z przyjaciółką na spacery :( siedzimy w domu i gramy w gry itp....

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe połączenie kolorystyczne sweterka i chustki:) Mam słabość do wszelkeigo rodzaju chustek zwłaszcza o tej porze roku, więc pewnie dla tego też bardziej na nią zwróciłąm uwagę :-P Pozdrawiam i życzę udanego długiego weekendu! Medo P.S. Zaparszam do mnie. Nowe posty już czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny ten strój ;) u mnie zimno, ale słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie się ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że wspomniałaś o dzisiejszej dacie :) Outfit super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny outfit : ))
    chudzinka. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne zestawienie :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi sie taka stylizacja :) i masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna tunika :). Ogólnie świetny blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam Twoje buty ;)
    wbijaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny strój ;) A co do dzisiejszego święta szkoda że większość młodych Polaków wie tylko że to jest święto Niepodległości i nic więcej, jest to trochę przykre, no ale cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się tunika, legginsy i bansoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę śliczna ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ty masz śliczne włoski :) Najlepsza z całego zestawu jest bransoletka, buty też fajne :)

    Zapraszam Do Mnie.
    bizuteryjny-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Urodziny mam 13 listopada :)
    Świetne zdjęcia, a butki bardzo mi się podobają!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny outfit, a bransoletka urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja również jestem patriotką, więc ten dzień jest dla mnie ważny. Nawet zupełnie nieświadomie ubrałam się dziś na biało-czerwono, a gdy to zauważyłam, roześmiałam się ;D Bardzo fajny ten outfit! Świetnie wyglądasz w tym sweterku ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny outfit ! buty fajne !:)

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbia wszelkiego rodzaju chusty .;) i świetne buty .;)

    scottismylife.blogspot.com - zapraszam .;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz sa modne bransoletki ala Lilou :) uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie:)dzisiejszego dnia na nauke napewno nie wykorzystam:)
    ale o 11 bylam z zuchami na uroczystym apelu:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. super , fotki , zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam taką ręcznie robioną biżuterię;)świetna na jesień!
    Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  49. ale masz genialne buty;))
    a bransoletki sa naprawde urocze;d

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne bransoletki i kolczyki, c u d o :)
    a cała stylizacja trochę zwyczajna

    OdpowiedzUsuń
  51. ładna biżuteria:)
    no ja też czuję zimę !

    OdpowiedzUsuń
  52. buty, buty, buty są genialne !
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. to nalesniki :)
    widac ze nie czytasz notek:)

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny sewterek i ładne kolczyki :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. super wygladasz.;) świetne są e bransoletki. Ja dzisiaj rano byłam z koleżankami a teraz muszę odrobić lekcje.;(

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam kiedyś zamiar kupić taka bransoletke, właściwie to ze 3 co najmniej, ale wygrała moja natura sroki :), za mało mi się to świeciło :D

    OdpowiedzUsuń
  57. masz śliczne paznokcie <3
    wbijaj do mnie
    nowy post :>

    OdpowiedzUsuń
  58. oj tak ... zima tuż tuż.
    Te kolczyki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. w następnym tygodniu ma być jeszcze zimniej, ja już wyciągnęłam zimowy płaszczyk :)
    OUTfit bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie a kolczyki bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Bransoletka jest świetna :D.

    OdpowiedzUsuń
  62. ubolewam nad tym, że zima tuż-tuz :( ja chcę lato spowrotem! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaka Ty jesteś brzydkaaa... masakra...

    OdpowiedzUsuń
  64. No No...już zimowo ;))
    Lubię to ;D.!

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny outfit :)
    +Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny outfit!
    tak, specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję bardzo ;)
    Tu również bardzo miło, zwłaszcza bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczny set <3
    masz racje , jesień jest wyjątkowa :)
    prawie wcale nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Muszę być w obserwatorach, ale gdzieś w środku, bo jak kliknęłam obserwuj to pokazał mi się mój profil, ale nie pojawiłam się na początku...

    OdpowiedzUsuń
  70. dziękuje :* Ty takż chudzino :)

    OdpowiedzUsuń
  71. mam pytanie, widze ze posiadasz bannery, a że ja jestem zielona w tych sprawach mogłabys mi powiedziec jak to robisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajne bransoletki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  73. W takich butach to musi być ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  74. rewelacja:) fajna tunika i bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny outfit ;)
    biżuteria jest wspaniała, szczególnie bransoletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  76. Ty masz bardzo ładne oczy, zawsze się nimi zachwycam jak tutaj zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajnie!! Podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ślicznie wyglądasz ! Zazdroszczę paznokietek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Patriotka, która nie zna historii.Śmiechu warte poczytaj sobie lepiej na temat tego jak Polska odzyskała niepodległość i nie wrzucaj tych zestawów, bo nie najlepiej i to Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajnie wyglądasz. Podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ale ty piękna <3
    no no, nie ma co mówić, outfit świetny jak zawsze. wszystko dobrze do siebie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny zestawik moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny zestaw! Faktycznie na dworze coraz zimnej, ale to dobrze. Wreszcie można powyciągać z szaf swetry, które tak bardzo uwielbiam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczna tunika! I ten lakier do paznokci fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetnie!!!! Super buty!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie!!:*:* i zapraszam na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  86. tunika i biżuteria bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne bransoletki oraz leginsy .
    Oj prawda coraz zimniej :( chociaż taką zimę z dużą ilością śniegu już uwielbiam :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Spodobała mi się twoja tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  89. super wyglądasz:) butki pewnie cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  90. bardzo fajny sweterek - uwielbiam takie długie i cieplutkie na zimę!
    w Anglii też mamy [Polską! :D] złotą jesień i wyjątkowo ciepłą w tym roku
    kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  91. u mnie to wstyd.. zamieszki były jak wracałam z pracy, nawet moja mama dzwoniła do mojego faceta żeby zaprowadził mnie inną drogą żeby nic nam sie nie stało... a to święto niepodległości!!!
    spróbuj;D ja jadłam ileś tam razy i mam;D moje wyszło super, nie żebym sobie wiesz hihihi:D

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetny outfit,genialne bransoletki ! ;) dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  93. bardzo ładna stylizacja :) taka zimowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  94. Biżuteria świetna :) + masz genialną figurę

    OdpowiedzUsuń
  95. Pięknie wyglądasz. Kolczyki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. podobają mi się twoje buty:)

    Zapraszam :>>.


    http://wera-kawaii.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajna ta tunika,szalik i bransoletka(troszke podobna do lilou:)

    OdpowiedzUsuń
  98. dziękuję, sliczna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  99. http://cholernaxniepewnosc.blogspot.com/2011/11/sprzedaje-pierscionki.html

    zapraszam do zakupu nowych, najmodniejszy pierścionków!!!
    ceny bardzo niskie, od 10 do 16 złotych!
    tylko u mnie w cenę wliczony jest koszt wysyłki!

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  100. bransoletka jest świetna! :)
    hmm a czekolada mogłabyś się podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. sliczna bransoletka, pieknie wyg;adasz :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetne buty! Bardzo mi się podobają:).

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetna bransoletka :D Ładnie dobrałaś kolory w tym zestawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  104. świetnie wyglądasz:) buty fajne :) bransoletka również :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  105. Tak, tak jest już coraz zimniej!
    Śliczny outfit:) Zapraszam do mnie na nową notkę w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  106. ta bransoletka jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. dzięki za komentarz ;*
    super kozaki ;3

    OdpowiedzUsuń
  108. nie wiem czy Ci to już pisałam, ale masz świetna figurę ;-)
    kozaki<3

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  109. i like your style and your blog too! come to see mine! if you also like my blog we could follow each other! what about it! i wait for you!
    kisses
    Miriamstella
    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie no to szczyt niesprawiedliwości :) Żebyś była taka ładna, zgrabna i tak ładnie sie ubierała :):*
    Ogólnie ja juz dzisiaj kurtke zimowa wyciągnełam i ciepłe butki, zima zbliza sie wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  111. uwielbiam twój kolorek na paznokciach ;D;D
    strój bardzo, bardzo ładny ;)!

    `zapraszam do mnie w wolnym czasie :] ..

    OdpowiedzUsuń
  112. ciekawy zestaw :) ładny.zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  113. A mi sie strasznie podobają buty <3 Śliczny zestaw. Pozdrawiam i życzę
    miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  114. super buty! bransoletki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo podoba mi się twoja kreacja , cudowna bransoletka (:

    OdpowiedzUsuń
  116. cały czas próbuję.. oby udało się spełnić część marzeń.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. w sumie to nie jestem pewna ile Gośka gra na tej gitarze, ale na pewno dłużej niż 5 lat(;

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE